Ervoor zorgen dat je rijke ouders hebt
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Iedereen die hier het antwoord op weet zal hier geen antwoord geven. Waarom denk je.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
-winnend staatslot kopen
-met een rijke man/vrouw trouwen en de zaken goed geregeld hebben
-jarenlang sparen en zuinig leven (je had het niet over snel rijk worden)
Zonder veel moeite, ik weet niet wat bij jou valt onder 'veel moeite' maar ik denk dat hard werken/ doorstuderen tot goede baan enz. daar wel ondervallen dus laat ik achterwege.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geld maakt niet gelukkig.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zonder veel moeite rijk worden kun je enkel worden door geluk.
Maar je kunt rijk worden en er weinig voor doen op de lange termijn door bijvoorbeeld veel te netwerken en 'groot' te worden in de politiek het liefst in de economische sector. Na enkele jaren in de politiek bijvoorbeeld op het ministerie van economische zaken heb je een zeer mooi netwerk van connecties van grote bedrijven. Hier kun je dan lobbyen en deelnemen aan raden van bestuur. Dan kun je zonder veel te doen je 'zakken vullen'.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Aan nemen dat gezondheid rijk maakt en gezond zijn. Wat ik jouw en wie dan ook toewens is: Een goede gezondheid!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Voornamelijk door goede contacten te hebben. Als andere mensen iets voor je wilt doen, dan kan je gemakelijk geld voor je laten maken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Voor niets gaat de zon op...
... en voor al het andere zal je moeten werken (in de breedste zin van het woord)

Rijk worden kan alleen met inzet, passie en een stukje lef om een risico te nemen. Dus... mouwen opstropen en gaan!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kan rijk worden door slim te werken op het internet. Je kan een website opzetten waar je je eigen digitale product op verkoopt, bijvoorbeeld een e-book.

Vervolgens bouw je een mailinglijst op met klanten. (klanten die al in de spending-mood zitten) Die geld-uitgevende klanten zullen je gaan volgen en zeer waarschijnlijk je volgende, nieuwe product(en) ook gaan kopen. Je hebt nu eenmaal al respect verdient.

Bovendien kan je nu ook aanbevelingen doen aan je klanten, dat houdt in dat je relevante producten aanprijst aan de leden van je mailinglijst en daarover een commissie verdiend. Het is makkelijk om dat te doen want een mailtje is zo verstuurd met een autoresponder systeem.

Misschien vind je op dit forum ook nog wat tips om rijk te worden. http://geldverdienforum.nl.ae
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Door een website te maken die een automatisch geleverde dienst levert waarvoor mensen willen betalen. Een keer de boel goed inrichten, lekker slapen gaan of op vakantie gaan en je bankrekening wordt automatisch gevuld.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Rijk zijn is veelal een gevoel, en heeft niet zoveel te maken met je de grootte van je inkomen. Geld maakt niet gelukkig, maar het helpt wel. Probeer blij en gelukkig te zijn met wat je hebt, en eventueel nog gelukkiger te worden met wat je er nog meer van kan maken. Maar daar zul je dan weer voor moeten werken, vrees ik.