Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Nieuwe azijn gekocht ! Na een paaar dagen al troebel ..waar ligt dat aan ...?

Kan azijn bederven

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
23.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Staat de azijn warm? Ik heb nl. altijd azijn biij me als ik op vakantie ga met de caravn en in warme landen wordt die dan altijd troebel.. schijnt met de samenstelling te maken te hebben en kan echt geen kwaad!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Azijn bederft niet, want het is een reeds bedorven, bedorven wijn... Die troebelheid wil niet veel zeggen, kan drab geweest zijn die er al was... Maar bederven daar heb ik nog nooit van gehoord...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Azijn is zo zuur dat je zelfs een aangebroken fles zeker twee jaar gewoon in het keukenkastje kunt bewaren. De azijn gaat ook niet in geur of smaak achteruit. Soms ontstaat in een fles azijn een wittige draad doordat bacteriën die na het openen van de fles in de azijn terecht gekomen zijn van het azijnzuur weer water en alcohol willen maken.

Je kunt de azijn gewoon door een koffiefilter gieten en zeven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
azijn is al bedorven
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb je de dop er wel weer op gedaan en is het niet gewoon stof of weet ik veel wat, azijn bederft namelijk niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het zelf ook eens meegemaakt, maar het zijn gewoon bacteriën en ik heb er verder niets van gemerkt en gewoon gebruikt. Is echt niks mis mee !!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding