Wat moet ik aanschaffen als ik op vakantie ga (naar Kroatie) om de weg te bepalen en te kunnen internetten? Heb nu alleen mobieltje met abonn bel/sms

Kan ik mijn tel uitbreiden met navigatie en internet? Of is het beter om een tomtom te kopen of een pda.....Liefst de makkelijkste manier en de goedkoopste. Wie kan me goed advies geven?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, dat kan maar er is niet veel te krijgen op navigatie gebied waar kroatie op staat; daarbij is men in Kroatie steeds aan de weg bezig en de software die je kunt krijgen geeft alleen de grotere wegen aan..( zijn trouwens voor onze begrippen gewoon N-wegen) ; ik heb vorig jaar mijn laptop meegenomen voor op de camping en die daar gebruikt bij het internetcafe en dat was wel te betalen; ik heb 1x de fout gemaak tom via mijn gsm te internetten want toen ik zag wat die paar miuten me gekost hadden werd ik even chagrijnig!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Als ik jou was zou ik voor de iphone 3gs gaan. Het beste toestel om mee te internetten en voor de nieuwste versie is ook al uitstekende navigatiesoftware beschikbaar. Tomtom ook, binnenkort.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Koop een tomtom.
en een laptop
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een tomtom en een internetcafé in de buurt van je bestemming.
paulus811
14 jaar geleden
Bij de aankoop van een tomtom of equivalent zou ik vooraf goed informeren of en hoe Kroatië is opgenomen in hun programmatuur. Vaak lopen de landen in Centraal Europa vér achter bij de ontwikkelaars van deze apparaten.
Internetcafé's zijn goedkoop en vaak kun je terecht in het dorpshuis en/of gemeentehuis voor (gratis) draadloos (onbeveiligd) internet.
Koop ter plaatse een goede wegen- of wandelkaart, het lijkt 'vorige eeuws' maar dat is er daar nog zoveel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou kiezen voor een internetcafé in de buurt van je bestemming. Internetten via je mobiel vanuit het buitenland is ontzettend kostbaar.