hoe moet ik me toetsebord van laptop maken?

mijn toetsen doen raar van laptop als ik iets typ komt er bijvoorbeeld ,l bj ,cg xf terwijl ik maar op 1 toets druk

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

Misschien zit er een vuiltje in. Of is er iets van vloeistof tussen gevallen (bijv. cola, water). Als er vuil tussen zit kun je die wegblazen of stofzuiger op de laagste stand gebruiken. Ook kun je kijken voor een bus perslucht (te koop bij bijv. groothandel/kluswinkel of een compressor gebruiken) om het vuil weg te spuiten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan ben je een nieuw toetsenbord nodig waarschijnlijk. Laptop toetsenborden zijn praktisch niet te repareren. Je kunt het helemaal uitsluiten of het aan je toetsenbord ligt door een extern USB toetsenbord aan te sluiten. Als deze het wel goed doet moet je simpelweg de laptop laten repareren. Kost waarschijnlijk tussen de 50 en 100 euro.

Succes
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dan is je moederbord stuk