De laatste jaren hangt mijn haar al snel in sliertjes als het heel warm is. Hoe zou dat komen?

Ik had daar vroeger geen last van. Heeft dat met ouder worden te maken? De lengte van mijn haar is ongeveer hetzelfde als vroeger.

een jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
Misschien met of je voldoende voedingsstoffen binnen krijgt. Onder andere vitamine B en bepaalde vetzuren. Schildklierproblemen kunnen ook van invloed zijn op je haar. Verder kan je shampoo uitmaken. Stoffen als sulfaat en parabenen doen je haar geen goed.
Pieterke
een jaar geleden
Dank je @Echwel.

Het beste antwoord

Een van de factoren die invloed heeft op de textuur van je haar is ouder worden. Bij het ouder worden wordt er minder collageen aangemaakt. Collageen heeft een vezelige structuur en geeft stevigheid aan veel onderdelen van je lichaam, waaronder je haren, huid en nagels.
een jaar geleden
Pieterke
een jaar geleden
Dank je wel @erotisi.