Mag je Op natte wimpers, wimpergel aanbrengen?

Is het mogelijk om eerst je wimpers nat te maken en daarna wimpergel erop te doen? Dat helpt voor mij het beste.. maar ik ben bang datbhet schadelijk is wat ik doe

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Het kan in ieder geval nooit schadelijk zijn om de gel op natte wimpers op te brengen. De gels zijn hydrofiel hetgeen betekent, dat ze met water mengbaar zijn.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Het is niet schadelijk, maar voor de meest optimale hechting zijn droge wimpers volgens mij het meest handig.