Wat kan ik doen tegen baardhaartjes die uitsteken?

Ik heb sinds kort een baard die aardig lang begint te worden (2cm), echter zijn er links en rechts een paar haartjes die niet met het model van mijn baard meegaan. Deze steken naar buiten en dat ziet er niet uit. Ik wil mijn baard behouden, maar zonder die haartjes die naar buiten steken.

Heeft iemand een idee wat ik hier tegen kan doen?

Toegevoegd na 1 uur:
Als ik ze bijwerk, zijn er de volgende dag weer een paar die blijven uitsteken. Is er geen speciale kam of baardproduct?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.4K
fremar
7 jaar geleden
je zou ze kunnen uittrekken(maar kans dat ze terug komen)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Trimmen, dan blijft je hele baardje op gelijke lengte, gaat het om een lange baard, dan de uitstekende haartjes op de juiste lengte knippen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als ik ze bijwerk, zijn er de volgende dag weer een paar die blijven uitsteken. Is er geen speciale kam of baardproduct?
jc54
7 jaar geleden
Al eens wax geprobeerd?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Kan er normale wax gebruikt worden die ook voor het stylen van een kapsel wordt gebruikt?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Met bijvoorbeeld speciale baardbalsem kun je de haren tussen de andere haren duwen, zolang de haren niet heel lang zijn, ze blijven dan ook zitten.
Maar een mooie baard kost nou eenmaal een hoop tijd aan onderhoud, als jij dagelijks trimmen al teveel werk vindt, is het de moeite waard eens te overdenken of een baard wel wat voor je is, tenzij je een onverzorgde baard oké vindt
Hier vind je veel informatie over de verzorging van de baard:
http://baardforum.nl/.

Antwoorden (1)

beter scheren of trimmen