Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een aantal haren die met wortel uitvallen als ik ik door mijn haar wrijf. Is dit normaal of wat kan dit zijn?

Als ik door mijn haar wrijf zie ik schilfertjes en een paar haartjes uitvallen steeds met wortel (wit puntje aan uiteinde). Is dit hormonaal? Kan dit seizoensgebonden zijn? Te veel gel gebruikt? ..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
826
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voel je ook korstvorming en kan iemand anders de schilfering zien?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik door m'n haar wryf en je kijkt van dicht dan zie je hier en daar wel schilfertjes zitten.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dat heeft iedereen, niets om je zorgen over te maken, alleen als je echt hele plukken eruit haalt, dan kan je beter even naar de dokter gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou denken aan vitamine gebrek. Met name B. slik een tijdje vitamine B complex en kijk of het inder wordt. Maar als je je echt zorgen maakt en het is behoorlijk veel, dan kan je altijd beter even je huisarts raardplegen. Vooralsnog gewoon B complex slikken, is altijd wel goed...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik slik multivitamines in de vorm van bruistabletten van Supradyn en ik eet veel fruit dus daaraan kan het denk ik niet liggen..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan toch even de huisarts raadplegen. Is het verstandigst. En probeer even zonder gel en spul in je haar, kijk wat het doet. En gebruik een milde shampoo

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding