Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand of je in nederland nog de bodylotion van het merk cleopatra kan kopen. Het zat in een donkerblauwe fles met een gouden dop?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb na heel lang zoeken wel Cleopatra in Duitsland gevonden. Het zit niet meer in een blauwe fles, maar ruikt nog net zo lekker als vroeger. Het nadeel is dat je verzendkosten moet betalen om dit naar Nederland te halen. Voor de mensen die ook op zoek zijn naar Cleopatra en er verzendkosten voor over hebben, hierbij een aantal sites waar je dit kan bestellen. http://www.medizinfuchs.de/preisvergleich/kappus-cleopatra-secret-de-beaute-duschgel-500-ml--pzn-7337286.html
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ik weet nog dat dit vroeger gewoon bij de drogist te koop was. Ik wilde het altijd hebben vanwege die mooie fles.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Idd, ik geloof dat de bodylotion nog wel verkrijgbaar is in deze blauwe fles met gouden dop. De douche variant zit in een andere fles, maar ik haalde hem altijd omdat het zo heerlijk ruikt. En de verzendkosten vallen mee, €3.50 geloof ik.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Bij De Oliebaron is Cleopatra bodylotion te koop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding