Mag een nagelstyliste een certificaat afgeven?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Amadea
3 jaar geleden
Wat voor certificaat bedoel je?
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ik bedoel certificaat acryl nagels
En gellak
Waar ik les krijgen deze mevrouw ia al zins 2014 nagelstyliste en heeft meerdere certificaten bij een opleiding gehaald zij geeft mij 1 op 1 les door mijn dyslectisch mag zij een een certificaat geven als ik de cursus goed afrond.
Castle
3 jaar geleden
Heeft het certificaat een waarde bij andere stylistes? Zoals een afgerond opleiding wordt beloond met een diploma dat je kan helpen bij het vinden van een baan.

Antwoorden (1)

Ja, iedereen mag aan eenieder een certificaat afgeven. Zo krijg je in museum De Heksenwaag in Oudewater nadat je gewogen bent en niet te licht bent bevonden een certificaat dat bewijst dat jij echt geen heks bent, het Certificaet van Weginghe.
Wat ik hiermee wil aangeven: in eerste instantie heeft een certificaat an sich weinig waarde: iedereen mag zijn eigen certificaat bedenken en afgeven. Alleen als een certificaat wordt afgegeven door een gerenommeerde organisatie of persoon, dan heeft het (enige) waarde.
Toegevoegd op 04 maart 2021 16:56: tekst
Plaatje bij antwoord