Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verminder je je beenhaar? (Alleen voor het oog)

Kan je beenhaar (zwart) op een donkere huid blonderen? Of is er een manier om het uit te dunnen? Ik wil niet 100% gladde benen maar iets minder mag wel.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Blonderen op een donkere huid heeft weinig zin, omdat je blonde haren op een donkere ondergrond ook duidelijk ziet, korter maken kan wel, gewoon met een tondeuse op een korte stand, waardoor het minder vol is en het dus minder haar lijkt.
Scheren of harsen is ook een optie maar ik begrijp dat helemaal weg niet de bedoeling is, waardoor deze keuzes weer afvallen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je paar keer per jaar met ontharingscreme je benen doet worden de haartjes wel dunner en misschien komen er ook minder, bij mij heeft dat gewerkt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beenharen komen alleen dunner terug als je het harst of epileert. Het doet even pijn maar het heft echt effect omdat je de hele haarwortel eruit haalt en het verzwakt terug komt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding