Hoe lang ben je uit de running na een facelift?

Ik zit te twijfelen over een facelift. Ik wil dit graag doen, maar ik wil ook niet te lang uit de roulatie zijn i.v.m. werk.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Je bent twee weken kwijt voordat de zwellingen zijn verdwenen en de hechtingen eruit gaan.

Toegevoegd na 10 minuten:
ik weet niet wat voor werk je doet en je open bent over de facelift op je werk. Je moet een paar dagen in het ziekenhuis verblijven, die ben je zeker kwijt. Als dat voor een weekend is heb je al 2 dagen winst en kun je kijken hoe het gaat tot de maandag.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Eens met je antwoord. Maar het ligt aan het werk dat je doet of je weer aan de slag kan, als dat licht werk is, waarbij je niet hoeft te tillen, of veel hoeft te bukken, kun je dan ook weer aan de slag, in andere gevallen is het verstandig met je arts te overleggen.