Waarom is de acryl van een nagel niet glad?

Ik heb een acryl set gekregen, als ik de acryl op mijn nagels doe word het niet glad. Er komen bobbels op ik vijl goed en ik doe er top cote overheen en ik gebruik een lamp. Waar ligt dat aan? Ik heb een set besteld bij bol.com

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.1K
Amadea
3 jaar geleden
De vraag is mij niet duidelijk. Gaat het om nagellak op natuurlijke nagels of heb jij acrylnagels opgeplakt gekregen en wil je dié lakken?

Antwoorden (1)

Wanneer er lucht onder de acrylnagels komt bij de nagelriemen heeft dit in de meeste gevallen te maken met de voorbereiding van de nagels (de prep). Neem alle stappen van de voorbereiding van de nagels nog eens goed door en kijk of je niets bent vergeten. Ook kan het zijn dat het acryl te dicht bij de nagelriemen aanbrengt, het acryl mag de huid namelijk niet aanraken. Als het probleem hiermee niet opgelost is kun je eventueel kun je nog gebruik maken van een primer (indien je dit nog niet doet) of van een proteine bond voor een betere hechting.