hoe maak ik mijn haar weer mooi?

ik heb heel dun en heel veel haar. er zit wel slag in maar ik heb geen krullen. maar het pluist heel erg en zodra ik naar buiten ga gaat het klitten en zit het helemaal in de war! daar wil ik heel graag vanaf. kan iemand mij alsjeblieft helpen?!

Weet jij het antwoord?

/2500

Zelf heb ik ook dun en veel haar, met als gevolg dat het heel erg gaat klitten. Daarom raad ik je Andrelon Glad&Steil aan. Deze is echt heel goed! (ik gebruik het ook) Het is wel bijna overal verkrijgbaar o.a. Kruidvat. Ook is het niet duur.

ik heb ongeveer het zelfde probleem als jij, heel pluizig, dun, maar dan niet zo heel super veel. Wat ik er aan doe is een haar serum kopen, maakt niet uit welke, heat protector, voor tegen de stijltang, en dan gewoon mijn haar stijlen. Dan wordt het sowieso glad, geen slag en meestal niet pluizig. Als het dan toch nog een beetje pluizig is kun je er wat mousse in doen, of wax aan de puntjes, maar ik gebruik een klein beetje olie, gewoon zacht over je haar heen verdelen, niet te veel want dan wordt het vet, maar dan wordt het heel mooi glad en glanzend van. Anders kun je langs je kapper gaan voor advies. Maar meestal zit het ook in de structuur van je haar, jammer genoeg is niet iedereen met perfect haar geboren. Ik hoop dat je hier wat aan hebt :)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100