Waar kun je een UV tattoo/blacklight tattoo laten zetten in Nederland?

Ik zoek een tattoo shop in Nederland die UV tattoos / blacklight tattoos zet. Op internet is genoeg te vinden over wat UV tattoos zijn maar ik kan helaas geen enkele tattoo shop vinden die het aanbied. In Nederland is het (voor zover ik weet) niet verboden.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
16.7K

Antwoorden (1)

Als je googlet op de term UV tattoo of Blacklight tattoo krijg je meteen een aantal tatoeshops in Nederland, waar ze deze vorm van tatoeage zetten.
Ik heb een aantal links toegevoegd.
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Bedankt voor je reactie! Angel and demon tattoo heb ik al een mailtje gestuurd omdat ze wel op hun site uitleggen wat een UV tattoo is maar niet of ze die ook zetten. Inkfish tattoo zegt op hun site dat ze deze tattoos niet zetten.