Welk product is geschikt voor mijn haar?

Hallo, ik zou graag een kuif naar achteren willen zonder dat het lijkt alsof er het nat is en er veel gel of wax in zit, ik zou het haar graag willen zoals op de foto hieronder, maar ee zijn zoveel haarproducten en heb geen idee welke ik zou moeten kopen, weet iemand van jullie welk product geschikt is om het haar te krijgen zoals hieronder, alvast bedankt

Picture for question
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Haar
1.8K

Antwoorden (2)

je moet eerst je haar goed insmeren met head and shoulders dan heb je een beetje water en edgewax gebruiken dan heb je de kapsel die je wilt
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Maak gebruik van een goeie sulfaatvrije shampoo op natuurlijke basis. Bij action is er ook een goede shampoo beschikbaar