Vaak moet je het pompje eerst een kwartslag draaien voordat het ingedrukt kan worden. Wil het pompje wel naar beneden, maar veert het niet terug omhoog, dan zit het misschien verkeerd gedraaid. Probeer eens met draaien of het probleem zich oplost. Zo niet, pompje terug naar de winkel brengen omdat het niet werkt. Heb je daar geen zin in, dan kun je ook gewoon een ander flesje kopen of een apart zeeppompje, de zeep uit je huidige pompje kun je dan overgieten of het pompje op dit flesje zetten.
3 jaar geleden
Pieterke
3 jaar geleden
Bedankt voor uw antwoord. Draaien heb ik al geprobeerd maar u heeft me wel op een idee gebracht. Ik heb nog wel een pompje van een andere soort fles. Misschien lukt het daarmee.