Ik heb kleine rode bloedpuntjes op mijn lichaam wat kan dat zijn??? kan het bij de keelontsteking horen??

ik ben van de week naar een andere huisarts geweest omdat mijn eigen huisarts op vakantie was. nu ging ik daarheen voor mijn keelontsteking en heb hier ook medicijnen voor gekregen!! nu heb ik ook van die kleine rode bloedpuntjes op mijn lichaam,deze huisarts zegt me dat het bij me keelontsteking hoort!! kan het zijn dat dit inderdaad bij me keelontsteking hoort of moet ik voor de zekerheid nog naar mijn eigen huisarts???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom geloof je de arts niet?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb nog nooit die bultjes gehad bij mijn (zovaak hebbende) keelontsteking.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
puntjes*
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kunnen ook gewoon bloedpropjes zijn, die krijg je gewoon, niks gevaarlijks hoor, ik denk niet dat het met je medicijnen te maken heeft...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bloedpropjes? Kan ik me niet voorstellen, die bevinden zich in aders en zijn zeker niet onschuldig.
Kan je uitleggen wat je met bloedpropjes bedoelt ?

Antwoorden (1)

Als het echt over heel uw lichaam gaat,zou je kunnen denken aan een allergie ev.op de medicatie die je gekregen hebt.Zou voor alle zekerheid toch even de eigen huisarts consulteren.
fremar
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja het is over heel mijn lichaam alleen is het verspreid, maar ik had het al voordat ik die medicatie slikte, maar ik ga ook nog voor de zekerheid naar mijn eigen huisarts, bedankt voor uw reactie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat voor medicatie heb je gehad?
En zeker naar je huisarts gaan! Wellicht verstandig om de nierfunctie te laten checken.