hoe krijg je je permanente krullen er uit na 3 maanden?

ik heb net nog voor mijn verjaardag permanente krullen in mijn haar laten zetten, het is nu ongeveer 3 maanden geleden, maar de krul word lelijk en ik wil graag mijn stijlen haar terug, hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K

Antwoorden (1)

je kan bij de drogist een doosje huis permanent kopen de permanentvloeistof met een sponsje over je haar uitwrijven en als je haar helemaal nat is met een kam gewoon door kammen tot de krul verdwenen is dan alles uitspoelen daarna kan je de neutralisatie creme in je haar wrijven en weer uit spoelen en als je de eerste handeling goed hebt gedaan ben je de krul kwijt en de tweede handeling maakt je haar weer zacht en soepel en je hoeft echt niet het duurste product te kopen

Toegevoegd na 1 minuut:
bij de kapper gebeurt het ook op deze manier ,maar is veel duurder
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit moet dan wel met een kam die geen metalen bevat en de permanentvloeistof moet de inwerktijd hebben die op de verpakking staat. Het is een enorme aanslag op je haar, dus verzorg het hierna heel goed.