bh bandje zakt steeds af, iemand een idee hoe ik dat kan voorkomen?

Ik ben constant aan de bandjes aan het hijsen, doe ik ze strakker, zit het niet aangenaam. Is er een manier om dit te verhelpen.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
3.6K

Antwoorden (3)

Zit jij ook altijd aan je bandjes te foefelen omdat ze in de helft van je arm hangen in plaats van op je schouder? Zelfs wanneer je de bandjes net hebt aangespannen, kan het na enkele minuten alweer afzakken. Dit heeft alles te maken met de vorm van onze schouders én de soort beha die je draagt. Onze schouders lopen wat af naar onze armen toe waardoor het bandje al makkelijk los komt te zitten. Het ongemak kan je onder meer oplossen door je schouders te rechten. Wie echter niet de hele tijd aan haar houding wilt denken, moet investeren in de juiste beha. Ga daarom op zoek naar een beha met een U-rugsluiting
foto rechts
Toegevoegd op 30 januari 2019 09:48: tekst
Plaatje bij antwoord
fremar
5 jaar geleden
Google op: BH clip.
Deze clips zijn overal te koop voor een paar euro.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Niet alleen de bandjes moeten goed afgesteld zijn, maar ook de cupmaat en breedtemaat moet kloppen wil een bh comfortabel zitten. Het best ga je eens naar een lingeriezaak en laat je daar je maten opnemen zodat je goed geadviseerd wordt over de juiste maat. Voor nu zou je kunnen proberen de bandjes iets verder naar het midden van je rug vast te zetten, maar het blijft een lapmiddel.
Rieneke1
5 jaar geleden
Ritsuka
5 jaar geleden
Ik vermoed ook dat ze een verkeerde maat draagt.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Plus+ 9 van de 10 keer ligt het inderdaad aan de verkeerde maat. Borsten groeien en veranderen, laat je in een goede lingeriewinkel de maat nemen. Daarna op advies een goede bh kopen, de juiste maat op alle fronten - ook brede of smalle bandjes maakt al verschil. .