Hoe kom ik van Keratosis pilaris af met welke producten?

Ik heb een gala waarbij ik geen panty aan kan. Mijn benen zijn echt nog in de winterstaat iemand een tip.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Eet minder koolhydraten, en probeer meer vitamine A binnen te krijgen.

Geen middelen met chemische ingrediënten op je huid smeren.
Smeer de huid liever af en toe eens in met biologische niet-ontgeurde kokosolie.
Douchen zonder shampoo/zeep.

Na het douchen de huid met een handdoek droogdeppen. Niet droogwrijven!!!

Ik ben er op die manier van af gekomen.

Sterkte er mee!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Arganolie!! Echt een aanrader!

Kijk even op arganoor, of stuur mij een bericht kan ik je in contact brengen met de leverancier.