Welk spul is goed om water-proof van je wimpers te halen?

Ik gebruik nu cleansing milk en tonic lotion, maar het gaat er niet zo goed af, iemand nog tips?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

ik gebruik daar reinigingsgel voor van etos kruidvat of garnier, ander merk zal ook vast werken.
Ik doe een klodder in mijn hand, laat het schuimen met water en woel als een dolle door mijn gezicht, vooral ogen ivm waterproof eyeliner en mascara. Daarna spoel ik het met water af, maak van mijn handen een kom, laat de kraan stromen en klets het water in mijn gezicht.
Daarna droog (dep) ik af met een handdoek

Gewrijf met watjes of washandjes belast je huid wat meer dan deze splash methode. En als je zoveel zwarte make up gebruikt als ik kost het je veel watjes en 1 washandje per oog.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Babie olie. Dat is het enige wat werkt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het werkt prima, maar het is absoluut niet het enige wat werkt.
Olie doekjes van de Hema, die werken uitstekend!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Speciale waterproof make-up reiniger. Te koop bij de drogisterij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gebruik altijd de makeup remover van loreal. Met olie, speciaal voor waterproof. Maar dat is omdat ik gevoelige ogen heb. Als jij daar geen last van hebt, volstaat eigen merk (met olie) van kruidvat ook prima! Scheelt 3 euro
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gebruik ze altijd van kruidvat. Werkt perfect.
Elke soort make-up remover op basis van olie werkt goed. Die haalt de waterproof make-up er zo af, en werkt ook goed voor 'bomvaste' lipstick. Tegenwoordig ook verkrijgbaar in huismerk van de Hema en de Kruitvat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gebruik ik ook! Goed spul en niet duur. + van mij
Met een wattenschijfje, water, en een heel klein beetje olijfolie.

Spuit 't wattenschijfje nat, en doe er dan een heel klein beetje olijfolie op. Omdat je maar een heel klein beetje olijfolie gebruikt, krijg je er helemaal geen vette huid ofzo van.

Zie bron: een filmpje waar 't uitgebreid uitgelegd wordt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Na lang zoeken heb ik de beste gevonden.
Van het kruidvat 2 phases
Dus olie en lotion in een. Ik heb heel gevoelige ogen. En hij haald alle make-up er af. Zelf eyeliner.