Is coverstick slecht voor op een puistje?

Ik heb een gewone goedkope coverstick gekocht, maar mijn vraag is: kan het kwaad? Ze zijn echt knalrood!!! HELP

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee hoor,kan je gwn gebruiken.
Ik heb altijd die van het Kruidvat en ik heb nooit ergens last van gekregen.
Een coverstick is er juist voor om zoiets te camoufleren,je moet alleen wel je gezicht goed schoon maken voor je naar bed gaat.

Antwoorden (2)

Nee, als je het op de juiste manier gebruikt niet tenminste,
doe onder de coverstick een dagcreme tegen de onzuivere huid, of een hydraterende dagcreme, haal 's avonds met een reinigingingsmilk de coverstickresten van je huid af en reinig je huid na met een een speciale lotion voor de onzuivere huid.
Je kunt trouwens voor erg rode puistjes het beste een groene camouflagestick kopen, groen camoufleert rood het beste, daarover kun je plaatselijk eventueel een huidskleur doen, neem dan een tint lichter dan je eigen huidskleur.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vanuit ervaring weet ik dat zo'n coverstick nooit genoeg kan/zal coveren als je zelf dwangmatig gefocust blijft op die puist of het puistje dat je zelf groter want dan anderen het zien.
Alleen al vanwege de stress die je zelf opwekt kan zo'n coverstick de boel dan nog verergeren omdat je het genezingsproces van de ontstoken huid verhindert.

Persoonlijk zou ik aanraden om extra lauw water te drinken. Geen bruisend water, gewoon 'plat' water zoals wij dat in Vlaanderen zeggen.
Ook jouw gelaat gewoon met lauw water spoelen.
Extra nachtrust inlassen en extra glimlachen omdat de hormonen die je activeert tijdens het glimlachen het herstelproces van de huid bevorderen en tegelijkertijd straal je ook zoveel vreugde uit dat niemand nog naar die puistjes kijkt.

Doe test maar eens in de spiegel. Ga vanavond nog bewust voor de spiegel staan.
Observeer jezelf met een bezorgd gezicht en je zal merken dat de puistjes ongelooflijk veel aandacht opeisen.
Ga vervolgens op diverse manieren Glimlach poses aannemen en je zal merken dat jouw aandacht eerder naar jouw extra blinkende ogen of naar jouw algemeen vrolijke gelaatsuitdrukking gaat.
Dit gaat ook op voor andere mensen die naar jou kijken als je wel of niet lacht.

Verleg dus bewust jouw mind-focus op leuke zaken en laat die puistjes AUB aan de hand van natuurlijke herstel-hormonen verdwijnen ipv met een conflict-verleggende en/of conflict-verlengende coverstick te prutsen.

Ik heb wat puistjes betreft zelf een lange experimenteerweg achter de rug dus ik ken de verschillen en ik weet waarom ik voor de natuurlijke weg van helende Glimlach Energie kies ;-)

Ik besef dus ook dat jij wellicht toch eerst die coverstick zal blijven gebruiken doch op termijn zal je terug denken aan de eenvoudige doch uiterst doeltreffende natuurlijke hulpmiddelen die ik jou vandaag heb aanbevolen.

Liefs, Succes en Mega Big Smile van me