Tips om moedervlek te camoufleren?

Ik heb een moedervlek op mijn wang en ik vind dat niet mooi.
Hij is niet zo groot, maar het is ook geen kleintje.
Als mijn haar los is, dan zie je hem niet, maar nu doe ik mijn haar dus nooit in een staart. Ik heb ook moedervlekken op mijn armen, van dezelfde grootte, maar daar heb ik dan weer geen problemen mee. Natuurlijk weet ik dat het iets heel normaal is, een moedervlek, maar ik vind het gewoon echt niet mooi en het lukt niet om het te accepteren.
Uiteindelijk heb ik het een paar weken geleden aan mijn ouders verteld, omdat ik het wou laten verwijderen. (ik zou het zelf betalen) Maar zij vonden dit echt geen probleem en willen niet dat ik het laat wegdoen. En hun toestemming is hiervoor nodig.. Ik heb van mijn moeder een crème gekregen, en hij wordt wel minder opvallend, maar je ziet hem nog!
Weet er iemand een goede manier om mijn ouders te overtuigen om het te laten verwijderen, of iets goed om het te camoufleren? En dat je het dan ook echt goed gecamoufleerd is?
En ja, je krijgt waarschijnlijk een litteken als je het laat weghalen, maar een litteken is makkelijker te camoufleren dan een moedervlek.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

je kunt het camoufleren met coverderm, dit kan zelfs waterproof gemaakt worden en op de kleur van je huid, verkrijgbaar bij de betere drogisterijen en schoonheidssalon, je moet even leren hoe het werkt, maar als dat eenmaal lukt is het een fluitje van een cent, je doet er ook heel lang mee.

Als e een moederziel wilt camoufleren moet je eerst een hele lichte kleur erop doen en dan pas de camouflage kleur,, dan zie je hem niet meer, je zou ook eens een afspraak kunnen maken bij een schoonheidssalon ze kunnen jou met de juiste producten helpen.. Tot je hem weg mag laten halen...

Mijn moeder deed dat met paardemelk maar het spul bijt verschrikkelijk en je blijft het altijd zien. Weghalen is overigens een klusje van niks, met een nieuw mini-afbreekmesje gaat dat heel goed, wel eerst ontsmetten met versgekochte spiritus. Snij niet te diep, alleen de huid moet eraf. Na droogdeppen doe je er antiseptische papierplakband op, dat rolletje ligt tegenwoordig ook bij de drogist; alleen de randen aandrukken verder niks doen. Eronder komt nu een korstje, zodra dat er zit mag de pleister er dán pas af dat duurt wel een dag of vier, efin je voelt aan het jeuken dat de korst er zit. Verstandig is de pleister te lichten met het mespunt eronder, wel een hoop gepriegel maar geneest het snelst. Zodra de korst (wordt een bobbel van wel 5 mm) al iets begint los te laten kun je hem al verwijderen - doe dat en daaronder zit nu rose vel die volledig onzichtbaar zal genezen: de kunst is om de korstbobbel niet te vroeg - maar ook niet te laat eraf te halen want het is de zuurstof uit de lucht die onzichtbaar geneest. Overigens wijs ik je erop dat anderen niet in jouw lichaam mogen snijden, boren, zagen of met naalden steken: daar heb je een BIG registratie voor nodig maar wat je op je eigen lichaam uitspookt staat een ieder vrij. En waarom het zo dúúr is: wel, je moet 3 keer terugkomen dus dat is 3x 40 eurootjes dus. Werk steriel dus tevoren je hoofd en handen goed wassen. Verder: als je pilgebruikster 2e of 3e generatie bent slik in gèèn geval asperine maar paracetamol en een goede vruchtensap, zwarte bessen met framboos oid. dan ben je snel weer kwiek en fief.

Koop een hele lichte foundation en een poeder in ongeveer je eigen huidskleur. Eerst doe je de hele lichte foundation op en daarna poeder je af. Kruidvat heeft vaak wel heel veel goed spul en ook bij de hema kun je voor een niet al te dure make up wel terecht.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100