hoe krijg ik volle wenkbrouwen?

ik heb van mezelf bijna geen wenkbrouwen, ik heb ze nog nooit geëpileerd of geschoren ofzoiets, ik ben gewoon niet gezegent met volle wenkbrouwen. omdat ik nooit volle wenkbrouwen heb gehad weet ik niet of dat eigenlijk wel kan bij mij, maar als jullie tips hebben hoor ik het graag. ik smeer nu elke avond kokosolie op mijn wenkbrouwen omdat ik las dat dat er goed voor was, maar ik zie eigenlijk nog geen verschil.
ik heb er ook aangedacht om misschien de donshaartjes boven of onder mijn wenkbrouwen weg te scheren in de hoop dat ze dikker en donkerder terug komen, maar ik heb geen idee of dit werkt.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Castor olie schijnt de haargroei te bevorderen. Niet meteen dat je ineens een dikke bos haar krijgt op de plek waar je wilt maar het schijnt te werken. Het is echter (nog) niet wetenschappelijk bewezen.

Antwoorden (2)

Bijtekenen van je wenkbrauwen kan een groot verschil maken
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
bedankt voor je reactie hilfigerbaby,
maar ik heb al met veel verschillende producten geprobeert om mijn wenkbrouwen bij te tekenen maar het staat niet mooi. ik heb het ook bij een schoonheidsspecialist en bij de douglas bij laten tekenen maar ik vond dat ook niet mooi staan.
hallo,

ik heb zelf best wel volle wenkbrauwen van mezelf, maar ik ken het probleem! er zijn verschillende opties om je wenkbrauwen op te vullen, maar scheren zou ik zeker niet doen dan krijg je namelijk stoppeltjes net als dat je je benen scheert. je kan bijvoorbeeld:
1. Je wenkbrauwen bijtekenen met een wenkbrauwpotloodje of het wenkbrauwsetje van catrice die heel erg bekend is ook bij veel YouTubers.
2. Als je er altijd al zoveel last van hebt kan je ze tattoeren, dit kost wel wat maar dan hoef je er nooit meer wat aan te doen.
3. Je kunt ook een soort van tattoo nemen die niet heel lang blijft zitten en het ook niet volledig tattoert maar opvult waar het nodig is. (betere optie als je ze niet voor altijd hetzelfde wil hebben zitten zoals bij optie 2)

Dit waren de opties, ik hoop dat je er wat aan hebt gehad en heel veel succes nog verder!