Hoe kom ik van mijn arm haar af zonder het te scheren?

Ik heb veel arm haar en stoor er mezelf aan, ik wil het weg hebben maar scheren en waxen is geen optie. Dus vraag ik me af of blonderen met citroensap enz een goede methode is of dat het onzin is.

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Haar
1.6K
Rieneke1
2 jaar geleden
Als je regelmatig in de zon zit met je armen worden de haartjes toch vanzelf blonder? Citroensap kan dat proces wel versnellen, maar lijkt me niet zo geweldig voor je huid in de zon.
teusvh
2 jaar geleden
Blonderen en verwijderen zijn twee heel verschillende zaken natuurlijk.
Probeer eens met een kaars of een aansteker.
Langzaam er langs heen bewegen.
Werkt bij mij prima.

Antwoorden (1)

Je zou IPL behandeling kunnen overwegen.
2 jaar geleden
Rieneke1
2 jaar geleden
Wat een geld!