? Ik wil licht grijs geverfd haar , nu ontkleurd wat kan ik er best op zetten en welk volume p01?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Haar
1.8K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Hier is niet zomaar antwoord op te geven, zonder jou te zien is een kleur adviseren niet te doen. De kleur moet jij mooi vinden, maar moet onder andere ook bij je huidskleur passen. Ga naar een goede kapperswinkel als je het echt zelf wil doen en vraag daar advies over kleur en de wijze van mengen en het onderhoud van de kleur nadat je het gekleurd hebt, hoe je dat doet, verschilt per merk.
Verstandiger is het om het te laten kleuren door de kapper, die ziet jou en kan je goed adviseren en mocht het resultaat toch niet naar je zin zijn, dan kun je terug en wordt de kleur meestal kosteloos hersteld. Hou er ook rekening mee, dat grijs haar veel onderhoudt vergt, naast een regelmatige uitgroeibehandeling, moet je ook voorkomen dat je haar een gele gloed krijgt en is schade aan je haar bijna niet te voorkomen. Zeker als je weinig kleurkennis hebt, is het onverstandig dit zelf te doen. Kapperswinkels vind je in alle grotere steden.

Antwoorden (1)

Er zijn zoveel factoren die meespelen dat niemand hier een sluitend advies voor kan geven zonder je persoonlijk gezien te hebben. Raadpleeg eerst een professional en na raad gevraagd te hebben kan je nog beslissen zelf de productjes te kopen en het zelf te doen. Je kan namelijk ook makkelijk raad vragen in de winkel waar ze haarverzorgingen kappersproducten verkopen, die mensen zijn daar ook voor opgeleid normaalgesproken.