Groeit een nagel aan? Ik weet niet hoe het eruit ziet als je nagel niet meer aangroeid namelijk..kan iemand alstjeblieft helpen..het is een vingernage

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Jahoor, die groeit gewoon weer aan. Duurt een paar weken voordat het weer helemaal aangegroeid is. Al je nagels groeien elke dag een beetje. Daarom moet je ze ook regelmatig knippen, anders zouden ze veel te lang worden.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ahh..super thanks! Was al bang dat hij niet meer aan zou groeien... het is heel lelijk namelijk.... ervaring??
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als je nagel beschadigd is, zal dat wel te zien zijn als hij weer op lengte is.
Je nagel is dan pas weer helemaal zoals de andere nagels, als het beschadigde deel afgevijld is, wat je overigens vanuit de hoeken naar het midden moet vijlen.
Knippen van de vingernagels is niet aan te raden, omdat dat de kans op breken en scheurtjes in de nagel vergroot.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ik heb zelf mijn vinger eens tussen de deur gekregen met als gevolg dat mijn nagel er ook af viel. hij groeit gwn weer aan alleen het kan indd een paar weken duren. sterkte xx