Hoe zorg ik als man ervoor dat mijn haar niet overeind staat als ik wakker word?

Ik heb als man nog wel vaak het probleem dat als ik wakker word mijn haar overeind staat. Als ik zoek op het internet vind ik eigenlijk alleen maar oplossingen voor vrouwen. Mijn haar is aan de zijkanten kort en bovenop langer.
Alvast bedankt voor de hulp

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Haar
4.4K
Erna55
6 jaar geleden
Even met een natte kam erdoorheen.
AlphaLimaSierra
6 jaar geleden
Je kunt een slaapmutsje of haarnetje gaan dragen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
's Morgens douchen en gelijk je haar wassen, probleem opgelost.
Ritsuka
6 jaar geleden
Gewoon je haar in model brengen nadat je wakker bent
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Heel stil blijven liggen 's nachts, door het gewoel en gedraai, blijft je haar niet in model. Mocht dat niet lukken..kies dan voor een zijden kussensloop, dat geeft minder wrijving aan je haar, waardoor het minder van model veranderd. Je vindt alleen oplossingen voor vrouwen, waarom denk je dat deze niet werkzaam zijn voor mannen?

Antwoorden (2)

Dat is omdat je haar te droog is.
Als je het een paar dagen niet wast blijft het veel beter zitten.
Of je zou een minder ontvettende champoo kunnen gebruiken.
Maar waarom zou mannenhaar anders zijn dan dat van vrouwen?
Je kunt m.i.gerust een oplossing proberen die voor vrouwen wordt aanbevolen.
6 jaar geleden
Minder vaak wassen met shampoo, en 's ochtends een droogshampoo gebruiken. Afwisselen met gewone shampoo dus.
Of s ochtends douchen ipv s avonds. Je haar gewoon even natmaken en föhnen in de ochtend werkt ook.