hoe kan je een binnehuidsepuist laten verdwijnen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ritsuka
7 jaar geleden
Normaal gezien verdwijnen ze vanzelf na een paar dagen
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik zou proberen om het met trekzalf door te laten breken, maar dan moet het niet te diep zitten.
Anders zal het inderdaad gaan zoals Ritsuka zegt, het lichaam ruimt zelf de rotzooi op
Ivana
7 jaar geleden
Wij deden dat vroeger met een warme pap van lijnzaad of zelfs met broodpap. Dan wordt hij rijp binnen een paar uur en breekt open. Maar ja, dat is waarschijnlijk te ouderwets, al is het heel effectief. :)

Antwoorden (1)

Een onderhuidse puist, ontsteking of andere onregelmatigheid kan alleen operatief verwijderd worden. Even langs de huisarts. Mogelijk kan hij/zij al een oplossing bieden.