dat zal wel,hoe zouden ze zich anders zo snel voortplanten,die gaan heus niet eventjes van je hoofd af om even sex te hebben....
fremar
7 jaar geleden
Hoofdluizen leven in het haar op je hoofd. dat kunnen zowel mannetjes als vrouwtjes zijn. Beide zuigen bloed de mannetje minder want ze zijn kleiner en vrouwtjes die eitjes dragen veel zelfs.
Het paren moet wel op het hoofd plaatsvinden omdat ze daar leven.
Meer informatie is op onderstaande linkte vinden: