Welke geuringrediënten zitten er in de deo 'Extravagant' van Vogue?

Ik vroeg het me af maar ik kan het nergens vinden. Volgens mij zit er onder andere anjer in.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Uitleg over enkele ingrediënten van deze deo:

• Linalool: heeft een aangename, naar rozenhout ruikende, geur en wordt met name gebruikt als grondstof voor de productie van vitamine E.
• Coumarin: een aromatische verbinding met een prettige, in verdunde toestand naar hooi ruikende geur.
• Limonene: citrusschil-extract, wordt onttrokken aan de olie afkomstig van citrusschillen.
• Citronellol: wordt wereldwijd gebruikt als geurstof en smaakstof. Bij gebruik in cosmetica, waaronder parfums dient citronellol vermeld te worden als het een bepaalde concentratie overschrijdt, omdat het een bekend allergeen is. Citronellol moet wel worden vermeden door mensen met allergieën voor parfum

Geur
De geur doet wat denken aan amber, maar ook aan muskus.

Toegevoegd na 13 minuten:
Andere review:
Deze parfumdeo heeft een erg aangename zoete, bloemige geur. Er schijnt in deze geur ook een geurnoot van basmatirijst te herkennen zijn.

Vogue: "Speciaal geschikt voor de zelfverzekerde vrouw die sterk in het leven staat"...
Kruidvat: "De deodorant verspreidt een extravagante geur."
SimonV