ik zou heel graag mijn haar willen krullen maar dat lukt niet wat kan ik doen?

Mijn haar is erg dik en kheb heel veel maar datmag het probleem tog niet zijn iemand help me

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ronron1212
8 jaar geleden
Ga naar de kapper.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kan ook permanente krullen zetten wanneer je het voor een paar maanden wilt. Dit kan je bij de kapper doen.

Het beste antwoord

Dat hoeft zeker geen probleem te zijn, als je maar de goede spullen hiervoor hebt. Hoe dikker je roller of krultang is, hoe grover je krullen, heb je een slanke tang, of smalle rollers dan krijg je fijne krullen. Was je haar voordat je begint, of maak het vochtig (houdt je bij gebruik van een krultang aan de gebruiksaanwijzing, als het droog moet blijven hou je je daaraan, maar gebruik dan wel een heatprotection, doe er versteviging in, een mouse of vloeibare versteviging, een vloeibare versteviging houdt de krul langer in model, terwijl de krul met een mouse wat sneller nonchalant wordt, omdat deze sneller uit zal zakken. Pak een pluk haar op, niet breder dan de roller of krultang, maar aan beide kanten hou je een centimeter over en niet dikker dan een halve centimeter, Zet de roller of tang aan de punten van de pluk en rol langzaam naar boven, terwijl je de pluk strak houdt. Houdt de tang volgens gebruiksaanwijzing in de krul of laat je haar drogen in de roller. Als dat gebeurd is, draai je de roller of tang eruit, precies zo als je hem ingedraaid hebt. Breng je haar in model en klaar, een volle bos met krullen.
Nog een tip, steek je haar op een strook na op, zodat je eerst de onderste laag in de krul zet en werk zo laag na laag naar boven. Succes!
Vraag eventueel hulp voor de achterkant, omdat het moeilijker is dan de voor- en zijkanten, na enige keren oefenen moet het helemaal goed komen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
hey
bedankt voor het antwoord ik ga dat zeker en vast proberen en klaat zeker nog iets weten of het gelukt is
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Gebruik een puntkam om de plukken op te pakken en te verdelen, hier een paar voorbeelden van zo'n kam: http://www.haarshop.nl/tools/kammen/puntkam
Deze is goedkoper te koop bij de Action en het Kruidvat, bedankt voor de waardering, succes.

Andere antwoorden (1)

Draai een grove vlecht . Ga mee in de zon zitten . Of hou de föhn er op laat het goed lang zitten haal het oas los als het echt droog is . Maak Papillotten van stukken oud laken draai die in vochtig haar . Maak slimme papillotten :) Maak van watten strepen hotdog dikte en lengte rol daar aluminium folie om en draai die als een roller in droog haar ga in de zo'n zitten of haal de hete föhn er een paar keer langs afkoelen en Viola krullen . Zo niet ga naar de kapper en laat je haar in de krul zetten / of in lagen knippen \. Succes