Welke wax is sterk, maar wordt niet hard?

Ik ben opzoek naar wax/gel die sterk is, waardoor mijn haar goed in model blijft zitten, maar ik wil niet van die gel die hard wordt en goed zichtbaar is, daarom zat ik zelf meer aan wax te denken. Ik zoek dus eigenlijk wax die waarschijnlijk vettig wordt, waardoor mijn haar goed in model blijft, maar niet hard wordt.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik ben heel tevreden over Craft Clay van Sebastian. Kost best veel per potje, maar je hebt er maar zo gigantisch weinig van nodig dat je vele maanden met één potje doet. Per week kost het dus bijna niets. Glanst niet, blijft stevig, en je kunt je haar hermodelleren als het toch uit model is geraakt (bijvoorbeeld door een muts of doordat je even bent gaan liggen). Het is ook bestand tegen fikse regenbuien, dit in tegenstelling tot gel die dan je nek in glibbert.  

Ik heb altijd AXE wax, deze blijft niet hard. Van AXE kun je nemen: - Messy look - Smart look - Clean out look - Old Skool Ik neem altijd Messy look, maar de andere zijn ook prima

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100