Veel water drinken, bier in je haar doen of ei geel :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan zelf maskertjes maken, bijvoorbeeld van avocado of kokosolie. Op internet kan je er heel veel vinden. Een satijnen kussensloop schijnt ook te helpen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
gebruik alleen haar producten die op natuurlijke basis gemaakt zijn, in bijna alle producten zitten ingrediënten die slechts een tijdelijk effect hebben en daarna je haarconditie verergeren.
ik koop al mijn haar producten bij een natuurwinkel (Erica) en bij een online webshop : Yves rocher