Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe krijg je ammoniageur het snelste weg uit je geverfde haar?

Als ik mijn haar heb geverfd dan blijft de geur nog wel is 3 dagen hangen.
En het is natuurlijk heel sterk.. Is er een manier om het sneller eruit te krijgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
611

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Bedhead After Party van Tigi werkt. Dit is een crème die het haar zacht maakt, méér glans geeft aan het haar en het gezonder en mooier maakt. Bovendien kan het product de nare geurtjes na een party, maar ook na het leuren van je haar, uit het haar halen, vandaar de naam After Party.

Dit product is verkrijgbaar op www.johnbeerens.com
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zeker aan te raden! Gaat super lang mee en als je het in Engeland besteld ben je ongeveer 15 euro kwijt, maar dan heb je er ook een half jaar wat aan, bij schouderlengte haar. Enige nadeel van bestellen in Engeland is dat je een creditcard nodig hebt. Waar ik hem heb besteld: www.beautybay.com Wat bij mij zelf goed helpt tegen de ammoniageur is je haar goed uitspoelen en een lekker ruikende conditioner gebruiken en daarna een creme zoals Beadhead After Party

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding