Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

welke gel heeft geen glans maar is wel erg sterk?

zoek een gel met stevigheid ongeveer van taft v12, maar dan zonder glans zodat je haar er natuurlijk uitziet. Andere producten dan gel al vaak genoeg geprobeerd maar helpen niet, fiets ik 15 min zit het alweer alle kanten op..

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
923
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik zou je aanraden om wax te gebruiken. Ik zelf gebruik het en ben tevreden over. Het is stevig genoeg en glanst bijna niet.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik zou je aanraden om wax te gebruiken. Ik zelf gebruik het en ben tevreden over. Het is stevig genoeg en glanst bijna niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wax is het vetste product dat je aan kan schaffen, is bedoeld om het haar flexibel te houden, waardoor je het de hele dag door kan herstijlen, maar heeft ook de eigenschap optimaal glans te geven. Matte clay zou een betere oplossing zijn, maar er bestaan genoeg andere producten die zonder glans stevigheid bieden. Wax hoort daar helaas niet bij.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding