Wat is een goede vervanger van gel?

Hoi,

Ik gebruik nu al een aantal jaar gel, maar ik wil wel eens wat anders. De nadelen van gel zijn: het word steenhard, glimt veel te veel en als het droog word ontstaan er witte korreltjes. Weet iemand een goede vervanging voor gel? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
7.2K

Antwoorden (4)

Ouderwetse haarpommade. Pommade stijlt het haar zonder het hard te maken en geeft tegelijk een gezonde uitstraling. Het is perfect voor het stylen van kort tot iets langer haar en het creëeren van een vetkuif. De bekendste is Brylcreem, ontwikkeld in 1928 en nog steeds te koop.
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Brill creme is zacht :( en vet ( voor de vetkuifen) pommade of fixatief zou een alternatief kunnen zijn . Maar probeer eens een andere gel of ( matte ) wax dat laatste is vaak wat moderner . Pommade kan top zijn alleen waar nog te koop . Vraag je kapper voor advies succes .
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
http://www.ah.nl/zoeken?rq=pommade&globalsearch=true
https://www.kruidvat.nl/search?text=pomade&searchType=manual
pomade is te koop bij oa albert heijn en kruidvat
je hebt ook styling mousse, dat gebruikt mijn broer. even schudden, wat op je handen spuiten, door je haar kneden en in model dr mee!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Haarklei, of haargum zijn goede vervangers voor gel, zij blijven soepel en worden dus niet hard. De klei is mat, de gum is mat te koop, maar ook met glans.
De witte stukjes in je haar van opgedroogde gel, kun je veelal voorkomen door voor het slapen gaan de gel uit je haar te borstelen of kammen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik gebruik meestal olijfolie in plaats van al die kunstmatige dingen. Bertolli werkt het beste bij mij, kwartiertje laten indrogen en je haar zit weer prima. Ook goed voor je hoofdhuid!