Wat is een goede vervanger van gel?

Hoi,

Ik gebruik nu al een aantal jaar gel, maar ik wil wel eens wat anders. De nadelen van gel zijn: het word steenhard, glimt veel te veel en als het droog word ontstaan er witte korreltjes. Weet iemand een goede vervanging voor gel? Alvast bedankt!

Weet jij het antwoord?

/2500

Ouderwetse haarpommade. Pommade stijlt het haar zonder het hard te maken en geeft tegelijk een gezonde uitstraling. Het is perfect voor het stylen van kort tot iets langer haar en het creëeren van een vetkuif. De bekendste is Brylcreem, ontwikkeld in 1928 en nog steeds te koop.

je hebt ook styling mousse, dat gebruikt mijn broer. even schudden, wat op je handen spuiten, door je haar kneden en in model dr mee!

Haarklei, of haargum zijn goede vervangers voor gel, zij blijven soepel en worden dus niet hard. De klei is mat, de gum is mat te koop, maar ook met glans. De witte stukjes in je haar van opgedroogde gel, kun je veelal voorkomen door voor het slapen gaan de gel uit je haar te borstelen of kammen.

Ik gebruik meestal olijfolie in plaats van al die kunstmatige dingen. Bertolli werkt het beste bij mij, kwartiertje laten indrogen en je haar zit weer prima. Ook goed voor je hoofdhuid!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100