(zie beschrijving) Wat is de oorzaak van mijn onrustige hoofdhuid en haaruitval?

Ik heb sinds ongeveer twee jaar extreme haaruitval. In deze periode is mijn hoeveelheid haar minstens gehalveerd. Mijn haren zijn nu nog ongeveer even dik, alleen de hoeveelheid is veranderd.

Daarnaast heb ik sinds ongeveer driekwart jaar een erg geïrriteerde hoofdhuid. Ik heb veel korstjes en schilfers op mijn hoofdhuid. Ook jeukt het heel erg.

Bij de kapper heb ik voor de problemen met mijn hoofdhuid een plantaardige shampoo aangeraden gekregen. Na 3 à 4 weken waren de meeste schilfers, korstjes en jeuk weg, maar nu, na 1,5 maand, begint het weer terug te komen.

Ik hoop dat iemand misschien een suggestie heeft, ik ben inmiddels een beetje ten einde raad.

Weet jij het antwoord?

/2500

Een onrustige hoofdhuid kan komen doordat je een gevoelige hoofdhuid hebt die geïrriteerd raakt door de parfum in de shampoo die je gebruikt. In shampoo van Neutral zit helemaal geen parfum. Bij mij hielp het goed. Mijn haar werd er alleen wat slap van. Ik gebruik nu Guhl shampoo rijke voeding en dat werkt perfekt. Er zitten heel veel ingrediënten in, maar als ik het goed zie geen parfum.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100