hoe ontstaan wondjes op benen?

Ik heb al heel lang hele kleine wondjes met korstjes op mijn benen. En ik krab ze steeds open. Iemand tips hoe ik dat kan verkomen?

Toegevoegd na 1 uur:
Zalf? Of andere manieren hoe ik moet scheren bijv.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.7K
Ritsuka
8 jaar geleden
Niet krabben
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Ritsuka maar dan blijven ze ontstaan

Het beste antwoord

het lijkt wel alsof je ergens overgevoelig voor bent. Agressief scheerschuim, waspoeder dat nog in je broek zit na het wassen? Of je draagt laarzen waardoor je huid geirriteerd raakt. Probeer, nu het mooi weer wordt zoveel mogelijk je benen bloot te hebben. Scheren kan wel, met bijvoorbeeld scheerolie ofzo, of met gewoon douchegel en heeeeel goed afspoelen. En ja... krabben maakt het erger. Doe er dan wat zalf of crème op, van die gewone zonder parfum.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@vraagstelling heel erg bedankt ik ga er eens op letten of het minder word dankjewel