Hoe maak ik een knot met donut en lang haar?

Ik heb lang haar en zou in de zomer graag een knot dragen tegen de warmte. Maar als ik een knot maak ( met donut ) dan heb ik nog een heleboel haar over. Dus ik maak eerst een paardenstaart dan doe ik de donut er omheen, wikkel ik mijn haar er rond en maak het vast maar dan blijft er nog 10 cm haar over. Hoe verwerk ik dat dan mee in een dot terwijl het er nog netjes uitziet?

Weet jij het antwoord?

/2500

Wat ik vaak doe is het overige haar rond mijn knot draaien en vastzetten met schuifspeldjes. Wat je ook kunt doen is een paardenstaart maken, je donut bij tot de tipjes van je haar schuiven en dan je puntjes eronder schuiven en rollen. op youtube staan hier ook veel videos over als mijn uitleg een beetje krak was ( zoals altijd haha)

hoi je doet eerst je haar in een staart op de plek waar jij fijn vindt. dan doen je de donut er om, dan doe je je haar er omheen en zet dat vast met een elastikje. dan doe je het overige haar in een vlecht en dat doe je om de donut heen. en dat zet je ook weer vast. zelf doe ik dat ook altijd zo want ik heb ook lang haar. ik hoop dat je hier iets aan hebt. en veel succes met het maken van de donut.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100