Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan permanent in grijze haren ?

Ik heb fijn en dun haar en laat al jaren blonde meches zetten.
Nu zou ik ze willen laten uitgroeien (heb dan wel grijze haren).
Nu is mijn vraag of ik grijze haren kan laten permanenten om meer volume te krijgen.

Toegevoegd na 59 seconden:
Is permanent erg schadelijk voor het haar ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Haar
10.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ja, dat kan. Tenzij het bandhaar is, maar dat komt zelden voor. Voor volume kunt u een ondersteunende (grove) permanent nemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, grijs haar kun je permanenten, en ja, permanenten is slecht voor je haar. Met behulp van chemicaliën wordt de structuur van je haar omgevormd. Hiervoor moeten de schubben van je haar worden geopend, waardoor de vloeistof in je haar kan, daarna worden de schubben weer gesloten. Vaak sluiten de schubben na deze behandeling niet goed, waardoor je haar klitten krijgt. Het is daarom belangrijk je haar na het permanenten goed te verzorgen. Vermijdt de fohn zoveel mogelijk, laat je haar aan de lucht drogen. Gebruik shampoo en cremespoeling voor beschadigd haar en doe af en toe een verzorgend masker in je haar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding