Welke soorten droogshampoo mogen wél mee in het vliegtuig naar engeland?

Ik zie op het internet staan dat je tot 100ML per verpakking mag meenemen, ook spuitbussen. Wel kunnen spuitbussen met een vlammetje geweigerd worden, staat weer ergens anders.

Ik ga over een maand met EasyJet naar London en ik wil graag droogshampoo meenemen, maar ik kan niet vinden welke soorten geschikt zijn voor deze reis.

Zo zie ik wel Got2B droogshampoo van Schwartzkopf, die 100ML is, maar daar staat dan weer niet bij of het gas bevat of niet.

Is er iemand die zelf iets aan te raden heeft of betere research heeft gedaan naar dit onderwerp misschien? Het zou enorm helpen.

Bedankt alvast

een jaar geleden
in: Haar
4.8K
Amadea
een jaar geleden
Deze wellicht: https://www.mildcosmetics.com/house-of-balm-tousled-droogshampoo.html
Speedylovertje
een jaar geleden
Thanks! Heb je toevallig ook een idee voor droogshampoo in een spuitbus?
Utrecht
een jaar geleden
Overdrijf je zorgen niet. Normale cosmetica in spuitbussen tot 100ml (zoals deodorant, haarspray en droogshampoo) mag je gewoon in je handbagage meenemen. Een spuitbus met aanstekergas (uiteraard) niet.

Antwoorden (1)

ik gebruik foamie doogshampoo, het grote voordeel in jouw situatie is dat foamy heel fijn poeder is en dus niet in een spuitbus zit.

gewoon bij de drogist gekocht deze is voor donker haar maar hij bestaat ook voor licht haar.

ik vind deze droogshampoo zelf ook het lekkerst ruiken van alle droogshampoo's die ik geprobeerd heb
een jaar geleden