Hoe je roos kunt tegengaan, ligt eraan waar de roos door wordt veroorzaakt...

Ik had vroeger veel last van roos. Ik beschouwde dat als een lastig gegeven waar weinig aan viel te doen. Antoroosshampoos werkten niet of nauwelijks.

Na vele jaren kwam ik erachter dat het bij mij een huidschimmel was. Ik heb toen ketoconazolshampoo gebruikt. Dat hielp. Sindsdien is mijn roos nog één keer teruggekomen, jaren later. Ik heb toen opnieuw een paar weken ketoconazolshampoo gebruikt, en dat hielp opnieuw.
6 jaar geleden
Roos kan ontstaan doordat je je hoofd/haren met zeep wast.
Daarmee verwijder je het natuurlijke vetlaagje van je haren en je huid.
Het gevolg is dat je huid uitdroogt en gaat schilferen.
Ik was mijn haren al 10 jaar niet, en heb geen last van roos, en ook niet van vette haren.
Een kwestie van natuurlijk evenwicht.