Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Door het spray van haarolie in mijn haar is mijn vloer glad. Wat kan ik doen om geen gladde vloer meer te hebben?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
17K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Van welk materiaal is je vloer? Hout, parket, tegels, marmoleum etc. Elke soort vloer heeft een andere behandeling nodig om de olie aan te pakken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gewoon met afwasmiddel schoonmaken
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@Williwaw Ik heb een laminaten vloer.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dus gewoon met afwasmiddel. Afwasmiddel op de vloer en met een natte dweil in zepen en daarna met een schone dweil en water opdweilen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

De vloer goed reinigen met een vet-oplossend middel.Niet gelijk met wasbenzine o.i.d. beginnen, want dat kan de vloer aantasten.
(Lees meer...)
9 jaar geleden
Je kan je vloer schoonmaken met een soort rinser en daarna met een coating bewerken. Werkt perfect. Verkrijgnpbaar bij de doe het zelf winkel/bouwmarkt soms ook bij de drogist.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gebruik Biotex Groen opgelost in lauw warm water om het gladde oppervlak van je laminaatvloer te reinigen. Gebruik bij voorkeur een zachte dweil of, als je hebt, een hydrofiel luier. Dweilen met Biotex Groen is sowieso een goede reiniger voor je hele laminaatvloer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding