hoe krijg je haarverf van je handen?

ik was de handschoenen vergeten, nu zijn mijn handen en nagels helemaal bruin. Ik krijg het niet weg met nagellakremover, watje met reinigingslotion, water, schuren met een spons lukt ook niet, ook niet met zeep..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
16.6K

Het beste antwoord

Slimme Kapperstruuk: dat kan met sigarettenas. Je handen ermee insmeren alsof het zeep is, handen wassen en het is weg.

Toegevoegd na 20 seconden:
En volgende keer handschoenen gebruiken :)

Toegevoegd na 1 minuut:
niet smeren, maar goed erover heen wrijven, als een soort scrub zeg maar...

Toegevoegd na 8 minuten:
En als je geen sigaretten hebt, kan het waarschijnlijk ook met wierook-as...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wij waren tegelijk aan het schrijven :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
vrienden van je toch wel? Of familie ofzo? Anders loop je bij iemand langs die rookt ;) En trouwens, je kan ook sigaretten kopen, en dan aansteken, gewoon oplaten branden. Hoef je niet eens voor te roken ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of wierook-as, als je dat in huis hebt per ongeluk...

Andere antwoorden (7)

je kunt met terpentine proberen te wassen, en anders kun je met sigaretten as proberen het eraf te wrijven. Ik heb dit ooit eens opgevangen bij de kapper maar weet niet of het werkt.

En anders moet het slijten, ongeveer een weekje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou denken dat chloor wel zou helpen. Niet heel goed voor je huid, maar ja, dat is nagellakremover ook niet. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kan je handen een paar keer wassen met jif..
wat ook kan helpen zijn huggie billendoekjes daar krijg je zelfs vlekken op de kleding mee schoon
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
As, norrit ,boter , ossegal zeep , het blijft toch lastig bij een donkere kleur . Rode kleuren kunnen slecht tegen zuur , dus azijn . Als je het niet meer weet ! Je handen in een bakje warm water met biotex en geduld hebben . :( . Succes .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haarverf op je kleding kun je verwijderen door er haarlak op te spuiten, dus probeer dat eens op je handen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kun je dan gewoon haarlak erop spuiten ?
En verdwijnt de haarverf vanzelf dan ?
Of moet je nog andere handelingen verrichten !
Op de kleding dan .
citroensap!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
verf kan je met verf weghalen, gewoon een beetje overheen smeren en dan eraf wassen. maar ik denk dat je die overige verf niet meer hebt.. Met as kan het ook! werkt echt! Succes ermee!