Koop haarkrijt, dat is uitwasbaar en kost weinig in dit geval 8,40, maar in veel winkels van andere merken veel goedkoper te koop, het voordeel van deze is, dat hij niet afgeeft op kleding. Alleen als je blond haar hebt heb je een kansje dat het in je haar trekt, omdat blond haar vaak poreus is. Het duurt dan langer voordat het uit je haar is, je hebt dan tijdelijk een blauwe gloed in je haar, dit product is in meerdere blauwtinten te koop en werkt ook op niet ontkleurd haar.

Toegevoegd na 5 dagen:
Het risico dat een kleuring in je haar trekt, heb je bij alle uitwasbare kleuringen bij licht blond haar. Dit geldt dus niet alleen voor haarkrijt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vraag bij je volgende knipbeurt aan de kapper hoe het gesteld is met je haar, of je zonder problemen een uitwasbaar product kan gebruiken, een beetje kapper kan dat aan je haar zien, voelen.
Large
Attitude Hollande vond ik ook online

Van die 'rockers' winkeltjes. Daar kan je het ook soms vinden. Maar dat is geen garantie dat ze het allemaal hebben natuurlijk.
9 jaar geleden
Bij de kapper kan je het laten doen maar als je het zelf wil doen heb je bij kruidvat spoeling dat is na 28wasbeurten eruit en het kost daar € 10
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
O en bij de intertoys heb heb je haarpoeder en je haar ook simpel goedkoop met water en crappapier