Heeft iemand een idee om nagellak potjes op te bergen?

Ik heb best veel nagellak potjes, maar weet niet hoe ik ze op kan bergen, iemand tips?

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik wil ze namelijk in mijn kamer kwijt en dat ik ze nog wel kan zien, dat vind ik er leuk uitzien.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In de bak voor klein chemisch afval.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
^Smerige goedjes zijn het eigenlijk ja.

Antwoorden (10)

heb de mijne samen zitte in een toiletzak.

Toegevoegd na 12 minuten:
Zie da je ze meer wil uitstallen. Dan is een glazen kastje, of eentje met doorzichtige deurtjes misschien een oplossing? eventueel hangkastje? of misschien gek idee maar zo'n theedoosje met doorzichtige vakjes of zo? kunde ook rechtzetten ipv te leggen..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt ze allemaal in een grote glazen voorraadpot doen, of in een glazen schaal.
Ik heb ze in een rieten mandje liggen.

Zo kun je ze nog zien, en ziet het er toch netjes uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nagellakpotjes hebben vaak mooie vormen. Mijn dochter heeft ze in een letterbak (aan de muur)staan. Staat heel leuk al die kleurtjes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb er niet zo veel dus staan ze gewoon op een kastje bij elkaar. Een vriendin heeft er tig, die heeft op eBay voor een paar euro zo'n kruidenrekje gekocht en aan de muur bevestigd - staat heel leuk bij elkaar en het neemt zo goed als geen ruimte in.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan ze op een plankje zetten, maar als je er echt veel hebt staat het misschien wel leuk om ze in een kom of schaal te doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt best makkelijk zelf een leuk opbergdoosje maken. Zie afbeelding en de link in de bron.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je pakt dus een doosje waar alles in zou passen.
Dan zoek je een mooi kaftpapier of stevig kadopapier om te bekleden.
Op elk potje doe je een rond stickertje waarop je de kleur van de nagellak kan zien.
Ritsuka
11 jaar geleden
ik heb ooit een etagere gekocht bij de Albert heijn, bedoelt voor cupcakes enzo, die hebben ze regelmatig.

die gebruik ik voor mijn nagellakjes
11 jaar geleden
Ik heb ze zelf aan een lint met elastiekjes om de paar cm. Staat leuk en je kan er makkelijk bij
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewoon sommige dingen opruimen, mischien heb je dan meer plek voor je nagellak. als dat niet werkt moet je mischien een andere plek voor nemen, anders weet ik het ook niet meer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het slimst is om ze op een donkere plek te zetten, zo drogen ze niet uit. Je kunt ze bijvoorbeeld in een doos zetten. Bij de Xenos hebben ze hele leuke dozen :). Je kunt ook op internet een nagellakrek bestellen, waar je al je nagellak in kunt zetten.