Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

pukkels/bultjes bij mn haarlijn?

Ik heb last van bultjes/puisten bij mn haarlijn! Ik heb geen idee wat het is. Het kwam er opeens en het wordt steeds meer. Het zit nu ook achter mn oren? Wat is dit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
6.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nu kunnen we niets anders zeggen dan dat het bultjes/ puisten zijn. Plaats eens een foto, dan kunnen we misschien meer zeggen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Puberen? Vettig haar? Stress? Opkomstige acne..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mogelijk ook een voorteken van psoriasis, dit is inderdaad niet te bepalen zonder foto. Als het puistjes zijn, draag je haar dan uit je gezicht, het vet uit je haar kan een mogelijke oorzaak zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik heb een foto geplaatst

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Mogelijk zweet, dat opdroogt. Het kan helpen om iedere ochtend en avond je gezicht te reinigen. Niet alleen met water, maar ook met een reinigingsmiddel. Ga naar de drogist en laat je informeren over welk reinigingsproduct bij jouw huid past. Zelf qua drogist raad ik etos aan, zeer behulpzaam/ervaren personeel. Zeker in vergelijking met kruidvat. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding