is een stijtang met stoom beter voor je haar dan andere ?

Er is een stijltang van loreal de steam pod , is die beter voor je haar dan andere stijltangen ? Droogt die je haar minder uit dan andere stijltangen ? Of is een stijltang als chi de beste ? maw ik ben op zoek naar een stijltang die zo min mogelijke slecht is voor mijn droog en gekleurd haar , waar ik mijn haar stijl mee kan maken en er ook krullen mee kan maken ? en kan ik dan zelf doen ? welke ik gemakkelijk in gebruik voor het zelf krullen van haar achterkant ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Chi is nog steeds de beste in z'n soort zover ik weet . Dat met stoom is toch een ander product . Chi maakt glad ,vliegt door het haar . Ook je € maar oké kostwat hebje wat .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb niet echt verstand van stijltangen en soorten krultangen. Maar het belangrijkste is dat je een heat protector gebruikt, dit berschermd je haar tegen de hitte van de steiltang.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Steiltangen zijn sowieso slecht voor je haar, maar de een is minder slecht dan de andere. Ik heb gehoord dat de CHI het beste is, maar die is wel flink prijzig. Nog een tip als je je haar steilt, laat het dan niet te lang in die staat, hooguit twee dagen, gebruik een goede lotion om je haar te beschermen tegen de hitte en was je haar als je het weer uitspoelt flink met een goede conditioner. dan kan je haar herstellen en blijft het het beste

Antwoorden (2)

De allerbeste stijltang is CHI, ik heb deze zelf al jaren en ik verf mijn haar regelmatig en maak er hele mooie krullen mee. Via youtube filmpjes heb ik mezelf geleerd hoe ik hiermee het beste krullen kan maken.
Het kost wel wat maar je hebt er jarenlang plezier van, de platen zijn ook supergoed voor je haar en droogt je haar niet uit, let er wel op dat je deze het beste kunt gebruiken in combinatie met de CHI serum (heat protection).
De steam pod ken ik zelf niet maar kan ik je niet aanraden, ik heb meerdere goedkope stijltangen uitgeprobeerd en mijn haar werd er alleen maar droog en beschadigd van.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er wordt altijd een vergelijking gemaakt met de CHi en de ghd stijltang. Persoonlijk vind ik ze allebei wel even goed en het droogt je haar evenveel uit. Je bent met beide stijltangen even snel klaar en kunt met beide ook krullen maken. Voor meer info zou je op youtube kunnen kijken en dan kunnen intypen: haar krullen met stijltang en dan kun je ook zien hoe je het moet doen.

Toegevoegd na 1 minuut:
En een stijltang met stoom is absoluut niet beter, dan een stijltang tenzij je te langzaam met de stijltang door je haar glijdt en geen heatprotector gebruikt.